TRENERZY
AGNIESZKA FOMAIDIS
COACH / TRENERKA BIZNESU
Wykształcenie: Uniwersytet Łódzki, studia podyplomowe - Coaching i mentoring organizacyjny, Politechnika Łódzka- Wydział Organizacji i Zarządzania, Escuela de Empresariales, Barcelona
Kursy dodatkowe: Transformational Presence Leadership and Coach Training, Allan Seale, Improwizacja coacha i trenera (Piotr Barański, Izba Coachingu), Coaching systemowy, czyli za kulisami systemu klienta (Anna Pyrek, Izba Coachingu), Executive coaching od podszewki (Artur Rzepecki, Izba Coachingu), Archetypy i metafory w coaching w świetle psychologii doswiadczeń subiektywnych oraz kongwinistyki (Maciej Bennewicz, Izba Coachingu), Praca z ciałem i somatyka w coachingu (Bartosz Berendt, Izba Coachingu)
Doświadczenie Coaching - praca z klientami indywidualnymi, korporacyjnymi oraz przedsiębiorcami, coach wewnętrzny w P&G, wewnętrzny trener coachingu
Doświadczenie Mentoring - koordynator programu mentoringowego, mentor wewnętrzny w P&G, wewnętrzny trener mentoringu w P&G, Lider łódzkiej organizacji Female Network P&G
Inne doświadczenia zawodowe: Obecnie: Senior menedżer ds. zakupów, Procter & Gamble, Warszawa,
W przeszłości: Senior menedżer ds. zakupów, Gillette Poland, Łódź; Kierownik ds. zakupów Volvo, Construction Equipment, Wrocław; Specjalista ds. zakupów, Whirpool (Indesit), Łódź; Specjalista ds. sprzedaży, Montragón Group, Hiszpania; Pracownik administracyjny, Rafael Catala, Hiszpania.
MARZENA WIŚNIAK
COACH / PRZEDSIĘBIORCA / MENADŻERKA.
Absolwentka kulturoznawstwa (studia magisterskie) i zarządzania (studia doktoranckie), Szkoły Profesjonalnego Coachingu w Krakowie, Szkoły Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach oraz Copywriting Masterclass.
Doświadczenie kierownicze zdobywała w instytucjach publicznych (m.in. zastępca dyrektora Filharmonii Łódzkiej i wicedyrektor Wydziału Kultury UMŁ) oraz organizacjach pozarządzowych (kierownik Klubu Integracji Społecznej „Leonardo” w Krakowie). Kierowała również wieloma projektami, w tym finansowanymi z UE.
Na doświadczenie biznesowe składa się natomiast współprowadzenie firmy szkoleniowej i dwóch kawiarni, rozwój marki Uniwersytet Kawy oraz działalność copywriterska.
Jako coach pracuje z osobami indywidualnymi i mikroprzedsiębiorcami. Ma również doświadczenie w pracy trenerskiej wyniesione m.in. z Małopolskiego Instytutu Kultury oraz projektu „STAY. Wsparcie aktywności zawodowej osób 50+ w przedsiębiorstwie. Zdrowy i zmotywowany pracownik – zadowolony pracodawca” realizowanego przez Uniwersytet Łódzki.
Współautorka książek „Jak uczyć, żeby nauczyć?” (WSiP) oraz „12 zasad skutecznej edukacji” (GWP).
Najskuteczniej pomaga mikro-przedsiębiorcom, zwłaszcza kobietom rozpoczynającym własną działalność gospodarczą lub chcącym wypłynąć na szersze wody. Specjalizuje się w tematyce copywritingu i marketingu w małej firmie, zakładania pierwszego sklepu internetowego, brandingu i re-brandingu, poszerzania działalności, zwiększania rentowności JDG oraz wydawania książek eksperckich.
TOMASZ DUBIK
COACH / TRENER BIZNESU
Trener - coach i konsultant z 15 letnim doświadczeniem Trenerskim. Studiował Historię na Akademii Świętokrzyskiej - specjalizacja archiwistyka. Studiował psychologię, ukończył Akademię Kadry Rezerwowej BANKU PKO BP S.A., współpracował z firmą DELOITTE, McKINSEY, BCG, ACCenture. Projekt aktywizacja sprzedaży krajowej banku PKO BP S.A., Zaczynał karierę sprzedażową jako doradca bankowości prywatnej i osobistej, Następnie objął stanowisko z-cy naczelnika sprzedaży, Zarządzał zespołem sprzedażowym banku w regionie łódzkim, na poziomie Koordynatora sprzedaży regionu, Supertrener projektu ZSI – rekrutacja i szkolenie trenerów banku- PKO BP S.A. Trener/ Wykładowca Centrum Szkolenia Straży Granicznej – absolwent CSSG w Ketrzynie. Posiada duże doświadczenie
w prowadzeniu szkoleń zarówno dla przedsiębiorstw, jak i dla administracji rządowej i samorządowej.
Współpracował jako Kierownik Projektów szkoleniowych z międzynarodowymi firmami szkoleniowymi DOOR Group, Covey Polska, i Demos Polska.
GŁÓWNE OBSZARY KOMPETENCJI
Szkolenia: Zarządzanie/Kierowanie Zespołem , obsługa klienta, skuteczna praca w zespole, zespół wysokiej jakości, wystąpienia i autoprezentacja, efektywna komunikacja, szkolenia trenerów, prowadzenie spotkań, przeprowadzanie oceny pracowniczej, team building, obsługa trudnego klienta, obsługa klienta podczas windykacji, psychologia kontaktu z klientem, zasady komunikacji z klientem, techniki sprzedaży, obsługa i sprzedaż przez telefon, komunikacja podczas pracy – Służby Mundurowe, Profil 360,
Doradztwo: Instrumenty motywacyjne w zarządzaniu sprzedażą, rozwój indywidualny pracowników.
- przygotowanie Kadry Kierowniczej na wyższe stanowiska menadżerskie,
- Programy typu Talent, Kadra Rezerwowa w organizacjach,
- nowatorskie projekty indywidualnych sesji szkoleniowych dla Kadry Kierowniczej,
- Jestem autorem programu szkoleniowego Kontakt Wiarygodność i Sprawność – fundament rozmowy Konsultacyjnej,
ADAM PIASECKI
TRENER / INTERIM MENAGER
Specjalizuje się w projektowaniu i realizacji strategii
rozwoju organizacji i projektów strategicznych. Swoje kompetencje
Menedżera Rozwoju opiera na wszechstronnych doświadczeniach i
wiedzy z obszarów zarządzania i rozwoju organizacji. Posiada wieloletnie doświadczenie w planowaniu i
realizowaniu kampanii marketingowych w organizacjach biznesowych – w obszarze
edukacji i kultury. Od 6 lat współpracuje z fundacjami, realizując projekty z
obszaru promocji, fundraisingu, ale też rozwoju i
profesjonalizacji działania tych organizacji. Posiada też doświadczenie w procesach transformacji
cyfrowej w obszarze marketingu, edukacji i rozwoju organizacji. Od 2003 roku rozwija swoje umiejętności kierowania
zespołem na stanowiskach kierowniczych, kierując zespołami od kilku
osobowych po struktury organizacji ponad 900 os. Ma nadzieję, że jego doświadczenia z obszaru marketingu,
rozwoju i kierowania zespołami, zarówno w przedsiębiorstwach
komercyjnych jak i NGO, będą kompetencjami potrzebnymi do rozwoju Państwa
organizacji.
Obszary do realizacji szkoleń/doradztwa:
- strategie rozwoju
- strategie rozwoju nowych projektów
- strategie restrukturyzacji
- strategie transformacji cyfrowej
- negocjacje
- budowanie zespołów
- projektowanie i naprawa procesów komunikacji w
organizacji
- rozwiązywanie konfliktów i zarządzanie w sytuacjach
kryzysowych
- rozwój organizacji NGO
- fundraising
- projektowanie i wdrażanie narzędzi CRM
JULIA ŚWIĄDER
TRENERKA BIZNESOWEGO WIZERUNKU
Dyplomowana wizażystka i kreatorka wizerunku, z doświadczeniem z zakresie makijażu i
stylizacji, absolwentka studiów dyplomowych na kierunku: „Wizaż, stylizacja i
charakteryzacja”.
Posiada niezbędne kompetencje
w kierunku kreowania wizerunku w obszarze makijażu i stylizacji, kreowania
wizerunku na potrzeby sesji zdjęciowych, kampanii reklamowych, wystąpień przed
kamerą. Kompleksowa wiedza w zakresie najnowszych trendów w modzie i makijażu to jej ogromny atut. Brała udział
w licznych kursach i szkoleniach związanych ze stylizacją, kreowaniem
wizerunku, projektowaniem mody, wizażem jako trener i oczywiście jako uczestnik, podnosząc swoją wiedzę z trendów i zmieniającego się rynku.
Specjalizuje
się w kreowaniu wizerunku osobistego, doradztwie wizerunkowym w aspekcie
biznesowym, budowaniu spójnego wizerunku w mediach społecznościowych,
stylizacji na potrzeby sesji zdjęciowych i wystąpień publicznych, wizażu z
wyszczególnieniem okazji formalnych.
JOANNA WIEREMIEJEWICZ-PODKOŚCIELNA
TRENERKA ARBITRAŻU I MEDIACJI
Socjolog, trener kompetencji miękkich - "komunikacja, rozwiązywanie konfliktów"; Mediator sądowy przy SO Łódź i SO Sieradz w sprawach rodzinnych, pracowniczych, gospodarczych, karnych, karnych dla nieletnich, V-ce prezes Stowarzyszenia Mediatorów Cywilnych, Członek Krajowego Stowarzyszenia Mediatorów, Mediator w Wojewódzkim Centrum Arbitrażu i Mediacji w Łodzi.
Wykształcenie: Wyższa Szkoła Psychologii Społecznej, Akademia Mediatora, studia podyplomowe (mediator); Uniwersytet Wrocławski, Wydział Nauk Społecznych, Kierunek – Socjologia, w zakresie komunikacja społeczna i badanie rynku (magister)
Doświadczenie zawodowe: od 2013r. Wykładowca Administracji Społecznej Akademii Nauk, z tematyki: Techniki mediacji i negocjacji. 2017 r. Wykładowca „Mediacje – uniwersalne narzędzie rozwiązywania konfliktów” studia zorganizowane przez Wyższą Szkołę Biznesu i Nauk o Zdrowiu w Łodzi. W ramach współpracy z Sądem Okręgowym w Łodzi w latach 2018-2019 Edukacja prawna- warsztaty dla dzieci i młodzieży z zakresu mediacji szkolnych i rówieśniczych. 2020r. Wykładowca w Wyższej Szkole Kryminologii i Penitencjarystyki w Warszawie;
Organizator konferencji: z okazji Międzynarodowego Dnia Mediacji w Oławie (Stowarzyszenie Mediatorów Cywilnych); dla Sądu Okręgowego w Sieradzu: Funkcjonowanie mediacji w polskim systemie prawa; "Tydzień Mediacji i Międzynarodowy Dzień Mediacji" dla COSSW w Kaliszu.
Publikacja: Wydawnictwo Forum Media sp. z o.o. Głos Pedagogiczny: •09.2019 „Słuchaj wroga swego”